Visa Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Efter att jag stått och spelat Halo och Ghost Recon i timmar på Onoff's Box så började jag fundera! Kanske ska man ta och byta ut sin PS2 +några hundra till en X-BOX! X-box har ju bättre grafik! och vad jag tycker så är dom flesta spelen bättre! Så nu hänger det på er! vad tycker `ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Visserligen är boxen bättre grafiskt sett fast Ps2 har dem bättre spelen. Fast var det upp till mig skulle jag behålla Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Ps2 suger så kopiöst mycket... gissa vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ja! så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag skulle inte göra det. Jag har kunnat göra det några gånger men aldrig sagt "Ja". En PlayStation2 är ett mycket säkrare kort. X-Box har inte särskilt många "Wow!"-spel, bortsett från Halo som du ändå kan spela på den gråa burken. De flesta intressanta titlar just nu är multiformat-spel. Och då spelar det ju ingen direkt roll vilken maskin man spelar spelet på, även om X-Box har högre specifikationer. Många riktigt tuffa titlar som Devil May Cry, GTA-spelen och Eye Toy . Jag säger: Keep to the PlayStation! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 NEJ e du galen ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 FINNS HALO TILL PC? eller PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 HALO kommer att komma ut till PC nån gång i år tror jag. Och jag röstade nej eftersom PS2 har de bästa spelen om man räknar bort Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 FINNS HALO TILL PC? eller PS2? Halo kommer ut till PC i år, men inte till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 behåll ditt ps2...xbox har kanske klarar bättre grafik men spelen är ju mycket roligare på ps2. behåll ditt ps2 och vänta på ps3..men om jag ska säga vad jag verkligen tycker såå...använd pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 nej de ska du inte de kommer mer bra spel till ps2 tycker ja då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Spara PS2an annars kan du ju inte lira GT4 sen i vinter eller framåt våren. Förövrigt kostar ju Gamecube bara 1000kr med Mario på Power. Ganska billigt, minst sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Spara PS2an annars kan du ju inte lira GT4 sen i vinter eller framåt våren. Förövrigt kostar ju Gamecube bara 1000kr med Mario på Power. Ganska billigt, minst sagt. tyvärr! jag dras inte till "barnspel" nintendo är för mindre, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 byta din PS2 mot en Box ? galning ! ne... klart du bestämmer själv... men jag säjer: behåll PS2:an ! PS2:an kanske är svagare, men XBox:en är va jag tycker, tråkigare. alla bästa spelen finns på PS2:an bäst är ju om du köper en XBox i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag behåller ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag behåller ps2 så skall det låta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 byta din PS2 mot en Box ? galning ! ne... klart du bestämmer själv... men jag säjer: behåll PS2:an ! PS2:an kanske är svagare, men XBox:en är va jag tycker, tråkigare. alla bästa spelen finns på PS2:an bäst är ju om du köper en XBox i stället. w0rd. PS2 är klart bäst. Plus att Xbox kontrollerna är skit äckliga att hålla i (tycker jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) visst är dom ! om dom bara var ändrade så hade det varit såå mycket bättre. PSX/PS2:s kontroller är bästa av alla ! -EDIT- PSX kontroll går inte sönder alls lika fort som Ps2:s. Redigerad 31 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 visst är dom ! om dom bara var ändrade så hade det varit såå mycket bättre. psx/ps2:s kontroller är bästa av alla ! Jäpp. Xbox kontrollerna känns så stora i händerna. Hatar dom. PS2 forever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts