minigun Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 snälla någon kan väl tanka hem min mod och lägga upp screens? den ändrar flygplanen på flygplatsen, vapnen och något anna...vad det nu var...snäääälla ComicMix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Varför gör du inga screens själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Vi vill ha screens först som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 men jag KAN inte ladda upp screens..när jag klickar på uppladdningssidan blir den baraa till en vit ruta där det står Microsoft internet explorer eller något sånt längst upp...vet inte vad som hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) du kan ladda upp dom här ftp.home.no användarnamn: nukemania lösen: asdfqwer Skapa en ny mapp i ''annat/bilder'' och döp den till minigun för att ladda upp bilder så behöver du bara kopiera dom klistra in dom Redigerad 31 juli, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 vems ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 vems ftp? ? va? det e min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 jag ska göra det gizmo, men först måstejag ta nya screens för jag tror att jag tog bort dem..det blir kanske på söndag för jag ska bort nu i två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 du kan ladda upp dom här ftp.home.no användarnamn: nukemania lösen: asdfqwer Skapa en ny mapp i ''annat/bilder'' och döp den till minigun för att ladda upp bilder så behöver du bara kopiera dom klistra in dom du borde inte lägga upp din ftp..om folk gör olagliga grejer är det du som är ansvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 du borde inte lägga upp din ftp..om folk gör olagliga grejer är det du som är ansvarig Man litar ju på dom på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Man litar ju på dom på gtasajten tips, gör inte det! + att det finn e massa gäster som man ska lita ännu mindre på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Man litar ju på dom på gtasajten gör du...? Vad bra hehehe ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts