Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hur gör man ett skin och vad ska det döpas till och var ska d läggas och hur får man fram det!?!?!!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 läs skribbs tråd som är klistrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 men det står inte hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 finns det inge program för d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 paint/ps/psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ok.. men kan jag hitta original skinet för tomy som jag bara kan kladda på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det finns i player.txd i GTA3.img. Och så finns det ett basic-skin i skins mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag ser ingen basic skin men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 vad är gta3.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag hittade filen men hur öppnar jag den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 glöm alltihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hur gör man ett skin och vad ska det döpas till och var ska d läggas och hur får man fram det!?!?!!?!?!? tänk efter lite innan du frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ?????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag hittade filen men hur öppnar jag den då? Med IMG tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts