Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Har börjar spela GTA3 på ps2, eftersom jag tröttnat på GTA:VC (ps2). Men (mitt?) GTA3 laggar lite smått. Inte tydligt, men jätte små hackningar hela tiden. Ska det vara så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 de nog något fel. fast jag har inte mitt gta 3 på ps2 men de är nog något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 det är klart att det är något som är fel, du tror väl inte att någon gör ett spel som hackar, medvetet alltså..skaffa pc istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 tror att han har det eftersom att hahn kan skriva här fast han kanske har lånat en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Mitt GTA 3 blev jättebuggit efter jag hade spelat ett tag, bilvägen blev ibland vatten och en gång försvann bara allt såg inte vart man var på väg lol. det kanske är så att det är jättevarmt i din PS2 så den inte kan köra på max eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 mitt små buggar i bland men jag bryr mig inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nja, beror nog på att min PS2:a inte är i toppskick Ska köpa ny laser och lite sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts