comfy Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 om min kompis har ett original spel som han har köpt på typ siba eller nåt och jag bränner det av han e det olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ja det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 GTA3 freak, var inte så agressiv, han undrade ju bara Syftar på den arge lille smilyn som "post icon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 det e ingen post icon... det e en avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 de e inte olagligt, de e bara olagligt om du har bränt d o ch KÖPER de av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Uhm.. Så jag kan bränna GTA: Vice City och dela ut kopior på stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 de e inte olagligt, de e bara olagligt om du har bränt d o ch KÖPER de av honom Det är visst olagligt, man får inte göra kopior av spel. Läs licensavtalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det är visst olagligt, man får inte göra kopior av spel. Läs licensavtalet! Förut fick man göra säkerhetskopior utav alla CD skivor. Har de tagit bort den grejen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Förut fick man göra säkerhetskopior utav alla CD skivor. Har de tagit bort den grejen också? det är väl skillnad på spel och software... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Förut fick man göra säkerhetskopior utav alla CD skivor. Har de tagit bort den grejen också? för eget bruk borde det ju iaf vara okej med att bränna. säkerhets kopior då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 tror man får det. Är rätt så säker på det, men ej sprida mjukvaran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Har för mig att man får bränna en säkerhetskopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Har för mig att man får bränna en säkerhetskopia. ja, jag vill då bränna min skivor om jag åker och kampar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Eh, vad händer, bajs på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Eh, vad händer, bajs på de om dom blir stulna eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 hehe typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det är väl skillnad på spel och software... spel och software? tror inte du hänger med här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 hehe..lite fel formulerat kanske..asså ja menar spel och vanliga program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 För musik-cd's gäller en annan lag!, man får bränna en kopia till en nära vän eller släkting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 du får göra kopior på allt, så länge det är för privat bruk, men man får inte kopiera spel och ge/sälja ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts