AE_Dave Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 "The way to go" TobbeH! Apach helikoptern var soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 jävlar i helvette vad den är lik HL helikoptern :) men kanske borde göra så att fienderna är svåra? skuter ju 1 skott / min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 jävlar i helvette vad den är lik HL helikoptern :) men kanske borde göra så att fienderna är svåra? skuter ju 1 skott / min Jag håller på att fixa så att fienderna med mp5:a pepprar, istället för att stå och skjuta ett skot i taget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 *host* hur skjuter man om inte ett skott itaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 *host* hur skjuter man om inte ett skott itaget? Men... Jaja, du fattar vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 ja, jag fattar men det kommer nog att bli skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Nu är det 3 grejer jag måste fixa, sen blir det... DEMO! De 3 grejerna är: Man måste ladda om vapnet (om ni har sett trailer kanske ni la märke till att jag aldrig behövde ladda om) Förbättra fienderna Göra så att man kan klara av ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!SNART FÅR JAG SPELA DITT SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Göra så att man kan klara av ett uppdrag ja det skulle va bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) YIPPE YIPPE YIPPE YIPPE YIPPE YIPPE ursäkta :"> men jag är glad Redigerad 4 oktober, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 när är releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 när är releasen? Kolla igenom min FAQ! http://www.unknown-game.rr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ser ju klart bättre ut än mitt spel, funkar bara på den äldsta av mina 4 datorer...finns här lycka till! *väntar på demo* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ser ju klart bättre ut än mitt spel, funkar bara på den äldsta av mina 4 datorer...finns här lycka till! *väntar på demo* Det fattas en DLL fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 två faktiskt kom jag på finns på dll-files.com knps.dll och knpg.dll men om den klagar pådet så funkar det troligast inte, det blir så på dom flesta datorer jag provat på, den säger att det finns för lite minne för att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 divra-> hmmm.. tobbehs spel var ju bara liiiite bättre än ditt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Coolt Spel Tobbe längtar tills det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) ser ju klart bättre ut än mitt spel, funkar bara på den äldsta av mina 4 datorer...finns här lycka till! *väntar på demo* hur har du gjort det spelet? Redigerad 8 oktober, 2003 av 0011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 hur har du gjort det spelet??? Men gissa! Troligen som man brukar göra spel. Använder en mapeditor för banorna och c++ eller java för programmeringen. Eller hur TobbeH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Men gissa! Troligen som man brukar göra spel. Använder en mapeditor för banorna och c++ eller java för programmeringen. Eller hur TobbeH? Nästan rätt! Jag använder varken c++ eller java, jag använder något som kallas c-script! Men det är nästan exakt likadant som c++! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts