GTaJäGaReN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Fett! Så måste du göra en editor så man kan göra egna banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Fett! Så måste du göra en editor så man kan göra egna banor! Tyvärr måste jag erkänna att spelet inte kommer vara möjligt att modda! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Sätt upp mig på test listan please! Spelet ser ju as ball ut. P.S. titta in på 2Dworld Och lägg till mig på msn om ni vill: kalf1989@msn.com kalf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Tja! Är det nån som använder 3D Game studio ofta? Själv har jag gjort ett kungligt spel med Extra-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Sätt upp mig på test listan please! Tyvärr så tar jag inte emot fler testare nu längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Är det nån som använder 3D Game studio ofta? Själv har jag gjort ett kungligt spel med Extra-versionen. Vad kostar det? Eller finns det någon gratis/test-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Vad kostar det? Eller finns det någon gratis/test-version. Det finns en demo-version som man kan ha i 30 dagar! Men det är den sämsta versionen... (Det finns fyra.) Själv så har man Pro-versionen! (Den bästa!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 TobbeH hur har du fått tag på den versionen? Den kostar ju 9000kr, jag tror att du har warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 TobbeH hur har du fått tag på den versionen? Den kostar ju 9000kr, jag tror att du har warez! Man har ju sina kontakter... (Börja inte snacka om warez nu, jag vill inte att denna tråd ska låsas... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Laddade nyss ner trailern och måste säga att det är ett fantastiskt bra jobb Tobbeh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 tycker fortfarande att det är dåligt att du har cs modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 tycker fortfarande att det är dåligt att du har cs modeller Det är INTE cs-modeller! (Så lågt sjunker jag inte!) Scraw: Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 *vandrar fram och tillbaka i datarummet slitandes i håret och bankar huvudet mot väggen i väntan på demo* Keep Up Da' Good Work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 kan du lägga up en guide på hur man gör ett spel i porgramet eller en länk till en guide sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 kan du lägga up en guide på hur man gör ett spel i porgramet eller en länk till en guide sida? Det följer med en tutorial med programet, men den är ganska dålig... Själv har jag inte använt speciellt många guider, jag har helt enkelt lärt mig sjläv! Man får prova sig fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 häng inte här på forumet!! gör klart spelet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) jaa precis förresten jag håller på med ett helt gratis program där man bl a kan göra spel med bra render motor och sånt och guider Edit: denna kokade jag ihop som första bild rätt så bra render eller hur här Redigerad 7 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Det är INTE cs-modeller! (Så lågt sjunker jag inte!) Scraw: Tack! ser VERKLIGEN så ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 ser VERKLIGEN så ut Jag vet, dom liknar cs-modellerna lite, men jag lovar dig att det inte är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 tips: byt modeler/skins till vapnen. Använd färgiga skins från t.ex. csnation.counter-strike.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts