Antonetti Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 buhu :'( !! äh skitsamma det rymms ändå inte på min gamla datan... ja mena det e ju så hårda krav på spelet va geforce 4 å sånt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 buhu :'( !! äh skitsamma det rymms ändå inte på min gamla datan... ja mena det e ju så hårda krav på spelet va geforce 4 å sånt va LOL (I'm back in black) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 okej, men hur länge är det tills allmänheten får spela då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 okej, men hur länge är det tills allmänheten får spela då?? Kan tyvärr inte svara på den frågan... Det tar dentid det tar! (Eller när jag får lust! ) Nä... När jag tycker att spelet blir tillräckligt buggfritt så släpps första banan som ett demo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 När ska du släppa demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 När ska du släppa demot Har tyvärr ingen aning, jag måste fixa några buggar, och ändra lite andra grejer... Sen, får ni se ett demo! Hänvisar till http://www.unknown-game.rr.nu så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 det kan väll "läcka" ut någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 En bra och en dålig nyhet: Den dåliga: Eftersom att skolan har börjat så kommer arbetet tyvärr inte kunna fortsätta lika snabbt... Den bra: Det kommer snart att komma upp en trailer på http://www.unknown-game.rr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Den bra: Det kommer snart att komma upp en trailer på http://www.unknown-game.rr.nu Snart? Typ nästa år ? Man kan iofs inte kräva så mycket eftersom det är ett spel du gör på fritiden på skoj men jag hatar när dom stora speltillverkarna försenar saker och ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 kommer en mp på det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kan det typ fungera på min gamla dator? Det är en 90mhz 40 mb RAM och 1 mb grafikkort? Jag är alvarlig...och en sak till...hur stor är spelet just nu? Datorns hårddisk är på 500mb (0,5gb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kan det typ fungera på min gamla dator? Det är en 90mhz 40 mb RAM och 1 mb grafikkort? Jag är alvarlig...och en sak till...hur stor är spelet just nu? Datorns hårddisk är på 500mb (0,5gb) det lär ju inte fungera..har du ingen bättre dator?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Pain to the max, skojjar du eller En sån dator vill man gärna betala för...att slippa se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kan det typ fungera på min gamla dator? Det är en 90mhz 40 mb RAM och 1 mb grafikkort? Jag är alvarlig...och en sak till...hur stor är spelet just nu? Datorns hårddisk är på 500mb (0,5gb) Nja... Jag är inte säker, men jag tror datorn är för långsam... Spelet är inte alls stort, just nu är det bara på några få mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Ja längtas till spele kommer ut på demo!!!!!!!! snacka om coolt! Redigerad 31 augusti, 2003 av Kung_Jiwer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nu har jag släpt trailern! Den finns (som ni kanske kunde gissa) att ladda ner på http://www.unknown-game.rr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Nu har jag släpt trailern! Den finns (som ni kanske kunde gissa) att ladda ner på http://www.unknown-game.rr.nu cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 det lär ju inte fungera..har du ingen bättre dator?? joo då.. 1.2ghz geforce 2 512 mb ram men min bror vill hela tiden spela på min så jag tänkte fixa ett spel till hans j*vla dator. Jag fixade pokemon men han redan varvat alla (röd,grön, blå och vad de nu heter). Har bestämmt mig för att inte uppgradera datorn tills på våren nästa år. Då borde jag kunna få 4-4.5ghz och typ ett geforce (nästa eller nästnästa serie) och lite (512mb) ram till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 hehe e det bara hos mig som det går ganska segt o ladda hem trailern ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 coolt! men kan du inte göra så att det e olika textures på marken/''kullarna'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts