samool Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 observera att jag sa hmm..bättre om du skriver d längst upp..annars missar blinda som mig och Tobbe sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Sluta klaga och gör ett bättre själv. Du kan inte säga att det är snyggt, miffo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Du kan inte säga att det är snyggt, miffo.. http://invisionfree.com:54/19/132/emo/fyou.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Men ärligt talat det är ju fult! fast en så länge det bästa hemmagjorda spelet som presenterats här.. som sagt det är ju en början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Men ärligt talat det är ju fult! fast en så länge det bästa hemmagjorda spelet som presenterats här.. som sagt det är ju en början.. Jag kan hålla med dig om att spelet inte är så jättesnyggt om man jämför med många andra 3d-spel! Men det beror på att jag använder A5-motorn, och den är inte den nyaste om jag säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jo jag förstår, jag skulle inte kunna lyckas göra ett spel.. jag vet inte ens vad a5 motorn är för ngt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Sorry, copy! Jag såg inte din post...:"> Dom är i formatet MDL... ( ) mdl, ok, fast jag har inte det någe mer, jag formaterade och drog in slackware istället, blev så j*vla trött på win, fast vill få igeng det nu. men cp XP dos grejset vägrar att hitta mina hårddisker, även fast dom är i WIN95 FAT32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ill nino Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 det där spelet såg grymmt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Fett grymm yao! hehe, jävla wannabe CS kommer ett demo ut snart? *dregglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 kommer ett demo ut snart? *dregglar* Ja, jag planerar att släppa första banan som ett demo snart... Så som den är nu är den fortfarande lite för buggig, men det ordnar sig nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weferoz Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Går det fortfarande bra med spelet? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Går det fortfarande bra med spelet? =) Hmm, ja, det gör det väll... Det är lite segt att försöka fixa buggarna, när jag har fixat dom, så blir det nog ett demo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 http://invisionfree.com:54/19/132/emo/dribble.gif Kan inte vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 har speltestarna testat spelet ännu?? när kommer jag att få spela demot?? va? va? VAA??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 har speltestarna testat spelet ännu?? Ja Det var skojigt, men buggigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Vill bara påminna alla om att det här är den officiella sidan till spelet: http://www.unknown-game.rr.nu Där kommer det lite nyheter då och då om spelet, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nån som har betan och kan skicka det över MSN adda mig "Kamikaeze@hotmail.com" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nån som har betan och kan skicka det över MSN adda mig "Kamikaeze@hotmail.com" Stopp där! Betan får inte släppas vidare! Den stannar bland beta-testarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Stopp där! Betan får inte släppas vidare! Den stannar bland beta-testarna! huuru ja vill också va beta-testare!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 huuru ja vill också va beta-testare!! :'( Tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts