Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vill du ha lite namnförslag till spelets namn? Nej, spelet heter "The Unknown"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag vill vara med och testa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag vill vara med och testa spelet. Lite sent, tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Wäe! :'( Skulle vilja testa betan. Hur går det? LÄNGTAR TILL DEMOT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 ehh... hemsidan... Account Frozen. The page you are looking for has expended its monthly bandwidth allowance and will be frozen until more is purchased or its bandwidth is reset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det ar engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 va?? det menar du inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 ehh... hemsidan... Jo, jag vet det! :"> Jag råkade lägga in min signatur-bild och avatar på det kontot, så min tillåtna mängd mb per månad gick åt direkt! Så först när den här månaden är slut så fungerar sidan igen! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jo, jag vet det! :"> Jag råkade lägga in min signatur-bild och avatar på det kontot, så min tillåtna mängd mb per månad gick åt direkt! Så först när den här månaden är slut så fungerar sidan igen! :'( För mig funkar den, och byt till en gratishost med oändligt med bandwidth http://invisionfree.com:54/19/132/emo/thumbup.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Testade spelet förut idag. välidgt bra för att vara ett hemma-bygge spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 För mig funkar den, och byt till en gratishost med oändligt med bandwidthhttp://invisionfree.com:54/19/132/emo/thumbup.gif Kan du ge mig en länk till en bra gratishost då? (INTE Tripod, det suger!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Kan du ge mig en länk till en bra gratishost då? (INTE Tripod, det suger!) 9ht gate hosting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 vilket format för du modellerna i? jag kan göra vapen om jag har tillgång till det formatet Sorry, copy! Jag såg inte din post...:"> Dom är i formatet MDL... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 LoneWolF: Tack! Jag har lagt in sidan där nu, och uppdaterat adressen också! http://www.unknown-game.rr.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 lol vapnena ser ju bättre ut än i Counter-Strike iaf... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 kommer det gå att spela det i multiplayer? kan inte vänta tills demot!!!!!!!!!! (:!!! SKÄMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 kommer det gå att spela det i multiplayer? Nej, det kommer inte att finnas någon MP-funktion! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Nej, det kommer inte att finnas någon MP-funktion! (:!!! det är väl ganska svårt att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det är väl ganska svårt att fixa? Jo, det är sk*tsvårt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 observera att jag sa SKÄMT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts