Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 kan du inte lista upp alla testare då Ok, här är dom: FerkurZ Senitel joakimnstor x0rZ skribb Dark Supplicant eightball Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ja kom högtst upp Det ska bli ett sant nökje att få test spelet TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Tobbe kan jag också va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 det kommer att bli väldigt spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Tobbe kan jag också va med??? Tyvärr... Det räcker med testare, du får vänta till demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag sätter upp dig och Senitel på listan! Och mig Jag kan göra bra installers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Och mig Jag kan göra bra installers Duh, det är mitt andra special-område! Edit: Men om jag skulle behöva hjälp med det så frågar jag dig! Redigerad 30 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jo vissa e bättre en en själv på att göra spel ser jag hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 http://medlem.spray.se/vigge1989/up/Musrocka.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jo vissa e bättre en en själv på att göra spel ser jag hehe har du gjort något eller? får man se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 vilket format för du modellerna i? jag kan göra vapen om jag har tillgång till det formatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Har det inte gått "några dagar" nu, Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Har det inte gått "några dagar" nu, Tobbe Ehh, jo! :"> Det tod längre tid än väntat att fixa fram ett snyggt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 @ TobbeH: När kommer vi att få testa en beta-version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 @ TobbeH: När kommer vi att få testa en beta-version? Väldigt snart kommer ni få testa första banan! Om någon dag eller två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Nu ni! Jag har suttit uppe hela natten för att få färdig Alpha-versionen till idag! Så nu ska testarna få nått att sätta tänderna i! Kontakta mig via MSN, om ni fortfarande är intresserade! Testarna är: FerkurZ! Senitel joakimnstor x0rZ Scraw eightball Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Jag har nu börjat på en officiell hemsida åt spelet: http://www.unknown-game.rr.nu/ Den är inte färdig än, och designen är inte precis den snyggaste jag gjort.:"> Redigerad 12 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Vill du ha lite namnförslag till spelets namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 vapnet ser helt missbildat ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 vapnet ser helt missbildat ut Jag vet att det ser lite konstigt ut, men det var svårt att få det så där "snyggt" ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts