Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Nu har jag 4 testare ( ), så nu behövs det nog inga fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 me me me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Har/ska du jobba på det länge till? Det ser ut att ha kommit ganska långt fram i utvecklingen i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag vill vara spel testare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag med Men det kanske är för många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Men det kanske är för många? Nej, det är det f*n inte ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det får det inte vara. Det såg jävulskt grymt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) det här programet 3D GameStudio Pro, har det nån hemsida? edit: hemsidan hittad hemsidan Edit2: såg nu att han hade postat hemsidan redan, läste inte igenom tråden Redigerad 30 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Har/ska du jobba på det länge till? Det ser ut att ha kommit ganska långt fram i utvecklingen i alla fall... Själva graikmotorn kommer jag inte att jobba mera på... Det som är kvar är också det som lär ta längst tid... ( ) Nämligen att göra banor, modeller, etc. Men jag jobbar på! Redigerad 30 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 JAG Vill testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Ok, alla som nu har anmält sig får vara testare. Nu behöver jag verkligen inga fler testare, ni andra får vänta till demot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Ok, alla som nu har anmält sig får vara testare. Nu behöver jag verkligen inga fler testare, ni andra får vänta till demot... jippie, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 snälla Bara JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det räcker sa han ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag vill osså bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag vill osså bli! Det räcker med testare... Du får vänta till demot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 När får vi testa spelet, kan knappt bärga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 När får vi testa spelet, kan knappt bärga mig Hehe! Förvänta dig inte att det kommer om en timme eller två... När jag är klar med första banan kan ni få testa den, men det lär ta några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Ok, alla som nu har anmält sig får vara testare. Nu behöver jag verkligen inga fler testare, ni andra får vänta till demot... kan du inte lista upp alla testare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts