GTA_Erik Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hur mycket har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 500 Kr skrev han ju =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 men släpp de du har!!!! eller kan du inte få en spelbar version utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 men släpp de du har!!!! eller kan du inte få en spelbar version utan? det kan du väll göra om du inte kommer fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 500 Kr skrev han ju =/ Jag trodde att jag hade det, men ingen har skickat något mail så jag har alltså exakt 0 kr verkar det som. Visa & Terminator: Nej, jag kna tyvärr inte släppa det pga olika anledningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 :'( .... Du hur mycket kostade programmet? 650 eller? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 :'( .... Du hur mycket kostade programmet? 650 eller? :\ Ja... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 hur donerar man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 hur donerar man då? Skicka bara ett mail till tobbecool89@hotmail.com (jag vet, adressen är skitful) och säg att du är intresserad. Säg ditt nick och hur mycket du vill donera. Det är allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Inga pengar än så länge... Imorgon lägger jag ner utvecklingen av spelet. ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 synd men du är fortfarande en tönt gick du på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Inga pengar än så länge... Imorgon lägger jag ner utvecklingen av spelet. ( :'( ) 500 är väl inte så dyrt och har du inte råd kan du alltid önska dig programmet i julklapp... och kan du inte slutföra spelet med de programmen du redan har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 500 är väl inte så dyrt och har du inte råd kan du alltid önska dig programmet i julklapp... och kan du inte slutföra spelet med de programmen du redan har? Det kostar 650 kr, och det har jag inte råd med eftersom jag investerade i ett GFFX-grafikkort nyligen. Min "önskelista" är redan överfull, och några grejer vet jag typ att jag kommer få ,och det är rätt dyra grejen... Så jag tror inte att mina föräldrar har råd med så mycket mer... Jo, iofs kan jag slutföra spelet med et jag redan har, men jag kan inte släppa det detå Och det finns även en risk att om jag skulle få programmet när jag 'r klar att jag inte skulle kunna använda det jag gjort i det gamla programmet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Härmed förklarar jag The Unknown nerlagt! *Slår klubban bordet* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Varför? Du kan väl samla pengar till programmet, önska dig slantar i julklapp! Ge inte upp föränn i vår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Varför? Du kan väl samla pengar till programmet, önska dig slantar i julklapp! Ge inte upp föränn i vår! Beslut är beslut. Jag satte upp en deadline, och den nådde sitt slut. Så var det med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Beslut är beslut. Jag satte upp en deadline, och den nådde sitt slut. Så var det med det. Sudda ut något på din Julklapps lista och önska stålar, Så ordnar det sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 önska dig nåra hundra i "hjul klapp* då? sen kan nåra här kanske donera lite? *ja vet det heter jul klapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 sen kan nåra här kanske donera lite? Det är ju det jag frågat om någon ville göra, men tydligen så ville ingen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Det är ju det jag frågat om någon ville göra, men tydligen så ville ingen det. men önska dig den i julklapp, om du säger att du verkligen vill ha den så kan de (dina föräldrar) säkert ge dig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts