AE_Dave Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 He he he. Vi på Avalon Entertainment har bara 50 spänn i kassan just nu (vilket är väldigt tunnt för ett spelteam.) Så räkna inte med oss.... (Tyvärr/Sry :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 så har man gått här å väntat i onödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Fixat! funkar inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) Tyvärr har jag en grej jag måste säga... Jag har slutat utveckla spelet. :'( MEN, det är inte för att jag inte orkar eller inte har lust, utan det är för att jag inte kan. :'( Jag kan inte säga exakt varför här, men om ni undar kan ni kontakta mig på msn. Låt mig gissa... du har inte laglig version av "vad-nu-motorn-hette"... eller?? edit: ehhee.. dum fråga... om det är nu är så, ja då är ju warz förbjudet här... sry :"> Redigerad 8 november, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Tog redapå lite om de olika versionerna som finns, och jag kan nog inte använda billigaste versionen. Den är ungefär lika nerbantad mot de andra versionerna som MS Paint är mot Photoshop. ( ) Men nästa version går bra, men den är (självklart) dyrare. Den kostar $89, alltså i nuläget drygt 650 kr. För att kunna nå upp till det, måste ni donera pengar. Men, det behövs inte så mycket mer pengar, jag är redan uppe i ca 500 kr! Men för att jag lättare ska kunna hålla räkningen, måste ni skicka ett mail till tobbecool89@hotmail.com med ämnet "Donering". Skriv hur mycket du vill donera, och ditt nick på GTAsajten. Även ni som redan sagt till mig att ni kan donera, skicka ett mail iaf. PS. Officiella forumet till The Unknown är öppnat igen, med några förbättringar. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Ingen som vill donera längre? Har inte fått in ett enda mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 snart e det ju den 20;de = månadspeng.... då kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Jag brukar få månadspeng den 1'a hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 den kommer den 20;de men nästan alla får den den 1:e.... undrar varför?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Det beror ju helt enkelt på föräldrarna... Vad de tycker gäller ju hehe. Om de vill ge ut den den första gör dom det vill de ge ut den den 20'e då gör dom det... om de vill ge ut den nån annan dag så gör dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 men nästan alla jag känner till får pengarna den 1'e utom några få.. e det typ inprogramerat i hjärnorna att dom ska ge barnen pengar den förste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 äh va fan, man kommer på sig typ den tredje eller nått, åh fan, jag ska ju ha månadspeng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Ni får väl gå med fattigbössa på stan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Ni får väl gå med fattigbössa på stan.. "Ni"? Du får gärna kalla mig för "du". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Tänkte bara informera er om den senaste nyheten på http://www.unknown-game.rr.nu Alltså den om en deadline... Tråkigt, men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Tänkte bara informera er om den senaste nyheten på http://www.unknown-game.rr.nu Alltså den om en deadline... Tråkigt, men sant. Jahapp, det var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 den kommer den 20;de men nästan alla får den den 1:e.... undrar varför?! Barnbidraget får man den 20:nde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Tänkte bara informera er om den senaste nyheten på http://www.unknown-game.rr.nu Alltså den om en deadline... Tråkigt, men sant. kommer du fortsätta?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 kommer du fortsätta?? :'( Om ingen säger att dom kommer donera pengar fram tills lördag så ja, jag har inte råd att fortsätta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts