Terminator Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 e det hög AI? kommer det finnas ett Stort urval av vapen eller förresten vilka vapen kommer vara med? kommer det finnas den gamla goda MINIGUN?? kan du göra en lista av vilka vapen som kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 AI:n är väll sådär. Kommer inte finnas så supermånga vapen, men några stycken! Nja, minigun kommer förmodligen inte finnas med. Jag har inte bestämt mig ecakt för vilka vapen som ska komma med, men en kulspruta och en pistol kommer följa med iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Och nu vill jag faktiskt tanka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Granater! Ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Granater! Ett måste. japp granater e ett måste! hur många kommer man kunna bära? 20-30-40? Kommer det att vara jättemycket blod? det hoppas jag! Älskar blod o flygande kroppsdelar Redigerad 3 november, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 japp granater e ett måste! hur många kommer man kunna bära? 20-30-40? Kommer det att vara jättemycket blod? det hoppas jag! Älskar blod o flygande kroppsdelar Tyvärr, spelmotorn klarar inte av att kroppsdelar flyger av. Men jag kom på att jag har glömt fixa en sak... Jag har inte lagt in något blod! Måste genast fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har fixat en irc-kanal till spelet! Kanalen heter #unknown-game och finns på QuakeNet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Tyvärr har jag en grej jag måste säga... Jag har slutat utveckla spelet. :'( MEN, det är inte för att jag inte orkar eller inte har lust, utan det är för att jag inte kan. :'( Jag kan inte säga exakt varför här, men om ni undar kan ni kontakta mig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Nae... Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Tyvärr har jag en grej jag måste säga... Jag har slutat utveckla spelet. :'( MEN, det är inte för att jag inte orkar eller inte har lust, utan det är för att jag inte kan. :'( Jag kan inte säga exakt varför här, men om ni undar kan ni kontakta mig på msn. Skicka ett PM till mig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 släpp det du har nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 släpp det du har nu då Ja! Håller med Copy. Du kan väl åtminstone släppa den versionen du hann till? Eller? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Ja! Håller med Copy. Du kan väl åtminstone släppa den versionen du hann till? Eller? .... Nix. Tyvärr. Kan som sagt itne förklara här varför, men om ni undrar så kan ni kontakta mig på msn, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 "(För att det kommer ut kan jag lova)" det har du skrivigt, och varför kan du inte ge ut det? får du inte för andra i "team"et eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 "(För att det kommer ut kan jag lova)" det har du skrivigt, och varför kan du inte ge ut det? får du inte för andra i "team"et eller? Jag säger ju att jag inte kan skriva anledningen här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) VIKTIGT! Läs den senaste nyheten på http://www.unknown-game.rr.nu Det är som sagt bara en intresseanmälan, vi får se hur det går. Edit: Fixade länken! Redigerad 8 november, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 länken funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 länken funkar ej Fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) Fett jag ska donera! Redigerad 8 november, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts