vigge Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 fixa till länken i din sig tobbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 fixa till länken i din sig tobbe! varför är de fel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 fixa till länken i din sig tobbe! Lol @ mig själv! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Lol @ mig själv! :"> vi gör alla misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 vi gör alla misstag ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Det har varit ganska många som frågat frågor om spelet, min FAQ har tydligen inte räckt till! Så jag har fixat ett forum, där ni kan fråga hur mycket ni vill! Tyvärr så kunde jag inte fixa ett vanligt phpBB eller IPB, eftersom min host inte längre accepterar MySQL! Så jag var tvungen att antingen byta host (vilket jag inte vill), eller skaffa ett forum på invisionfree, så jag valde det senare alternativet. Anyway, ni hittar en länk till forumet på min sida. ( http://www.unknown-game.rr.nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 öbrjar det närmqa sig en demo release snart?? börjar bli otålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Grattis Zyber du har just nu över 3000 Views och snart 200 replies. Mitt spel! (Pages 1 2 3 ...10 ) Zyber Replies: 187 Views: 3 000 16 October 2003 - 19:55 Last Post by: XperienZe Ditt spel verkar vara en succé!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 wtf, det har snart gått... länge sen du sa att du skulle släppa det, fixa till allt och släpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 wtf, det har snart gått... länge sen du sa att du skulle släppa det, fixa till allt och släpp lätt å säga för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 när är du klar tobbe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag vet att det har gått lång tid, men det beror på att jag har mer att göra än att skapa spelet! Spelet är absolut INTE nerlagt, bara det att utvecklingen inte kommer gå lika fort. Tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 ... Fler screenshots? hehe ursäkta om jag är jobbig men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 divra-> hmmm.. tobbehs spel var ju bara liiiite bättre än ditt! fick du det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 skriv ett PM med läkt till demo och sen hela så é du sjysst PS. liknar CS en aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 skriv ett PM med läkt till demo och sen hela så é du sjysst PS. liknar CS en aning Ehh, va? Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Hur går det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Ehh, va? Vad snackar du om? Han vill nog ha en länk till var man kan ladda ner ett demo och sen en länk var man kan ladda ner hela. Men det är ju som sagt inte klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Han vill nog ha en länk till var man kan ladda ner ett demo och sen en länk var man kan ladda ner hela. Men det är ju som sagt inte klart. Jaha, ja, det var det nog han menade. Trodde "läkt"=läckt, alltså läckt demo. Men som sagt, spelet är inte färdigt, så någon public realese har inte kommit än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Tobbe, hur går det? Framsteg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts