Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Jag håller på med ett spel i 3D! Än så länge är det bara en Internal Alpha (ofärdig version som inte har släppts ännu), men jag längtar tills jag kan ge ut ett demo... Men jag har fixat 3 screens! Bild 1 Bild 2 Bild 3 Om någon är intresserad kan någon kanske få bli testare framöver... Edit: Jag har nu börjat på en officiell hemsida åt spelet: http://www.unknown-game.rr.nu/ Den är inte färdig än, och designen är inte precis den snyggaste jag gjort.:"> Redigerad 12 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 gör du i Dark Basic eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 gör du i Dark Basic eller Nix, 3D GameStudio Pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 grymmt! Keep up the good work bro' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 det såg ju partaj ut... vet du nå system krav för min dator suger. Annars är ja interesseard av att testa det K€3P Üp Da G0oD W0rk! ® Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 det såg ju partaj ut... vet du nå system krav för min dator suger. Annars är ja interesseard av att testa det K€3P Üp Da G0oD W0rk! ® Systemkrav: Minimum: P2-350 MHz, 32 MB RAM, Ljudkort, 3D-grafikkort. Rekommenderat: P3-500 Mhz, 128 MB RAM, 3D-ljudkort, 3D-grafikkort (16+ MB). Kul att du vill vara med och testa spelet, men det är det inte dags för ännu som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Okej...då ser det ut som min dator ska klara det Du får ta och kontakta mig på nått ätt när du är i test ´stadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Du får ta och kontakta mig på nått ätt när du är i test ´stadiet Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ser coolt ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vad fult.. Men det är ju en början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vad fult.. Men det är ju en början! Sluta klaga och gör ett bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Tycker att det såg jättefint ut. Nu vet jag inte om programet som du programerar i är så avancerat så det är skicklighet, men det ser riktigt proffisionelt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Sluta klaga och gör ett bättre själv. tänkte precis säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 testspelare, gärna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 anmäler mig också som alpha/beta testare. Ska följa utvecklingen av spelet aktivt! Känner på mig att jag kommer att gilla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag sätter upp dig och Senitel på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 detta 3D GameStudio Pro, finns det någon officiell sida för det? Vill gärna se hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 http://www.conitec.net/a4info.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag vill gärna va speltestare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag vill gärna va speltestare Roger that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts