MattiaSS Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Nån som vet om man kan göra nån inställning på grafikkortet så att skärmen blir ljusare? Jag kan omöjligt klara bilracen på stadion. Det är mer eller mindre kolsvart. Det enda ja ser är när min bil brinner upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Du kan börja med att dra ner persienerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 göra skärmen ljusare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Gå in på inställningarna i Vice City och öka på brightness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ja alltså nån sorts gamma menar jag. Det räcker inte med att ändra på monitorn. Det är ändå för mörkt. jag har ett Gf3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Det finns väll en sån inställning i VC? Eller minns jag helt fel? Redigerad 29 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 kolla inställnigarna för skärmen högerklicka på skrivbordet sen egenskaper ja du vet och så om du kan updatera/ominstallera drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hmm jag det verkar väl vara det enda, att installera nya drivrutiner. Jag vet att jag någon gång har kunnar ändra gamman på grafikkortet. Det var nog med de gamla drivrutinerna tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hmm jag det verkar väl vara det enda, att installera nya drivrutiner. Jag vet att jag någon gång har kunnar ändra gamman på grafikkortet. Det var nog med de gamla drivrutinerna tror jag. Har du ställt in brightness i VC då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Japp! Hjälper inte mkt tyvärr:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiking Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hade samma problem med att det var för mörkt med mitt geforce3-kort iof inte när jag spelade, men när jag kollade på film.. saksamma gör såhär: Högerklicka på skrivbordet välj "Egenskaper" sen klickar du på "avancerat" under fliken "Inställningar" välj grafikkortet (i mitt fall "GeForce3 MX/MX 400) Tryck på "Överlagringsfärgkontroll" i menyn till vänster, sen är det bara att ställa in ljusstyrkan. Är inte 100% säker på att det är exakt samma meny osv. på ditt grafikkort men det är bara att leta sig fram där så hittar du det säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Du kan även pröva ett program som heter powerstrip, där en av många funktioner är att kunna ändra gamma. Med detta program kan man även överklocka grafikkortet och lite annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Nähä det fann inte nåt överlagringsfärgkonntroll. Nä jag får testa nya drivrutiner eller powerstrip. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hade samma problem med att det var för mörkt med mitt geforce3-kort iof inte när jag spelade, men när jag kollade på film.. saksamma gör såhär: Högerklicka på skrivbordet välj "Egenskaper" sen klickar du på "avancerat" under fliken "Inställningar" välj grafikkortet (i mitt fall "GeForce3 MX/MX 400) Tryck på "Överlagringsfärgkontroll" i menyn till vänster, sen är det bara att ställa in ljusstyrkan. Är inte 100% säker på att det är exakt samma meny osv. på ditt grafikkort men det är bara att leta sig fram där så hittar du det säkert. GeForce 3 MX 400?. Umm Du måste mena GeForce 4 MX 400... Sätt brightness på max...är alla spel så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Nä bara vice city!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts