^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) tack! kuben funkar!! hurra edit: först nu såg jag att det stod i guiden hur man fixade en x-fil... missade det totalt.. Redigerad 8 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Jag har gjort allt som står, men GTA 3 hänger sig under laddningen. Det blir helt enkelt unhandled expedition (stavfel). Kan man använda guiden till GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Tror att objektets ID-nummer måste vara lägre i GTA3 eftersom det är mycket mindre antal objekt i GTA3 än vad det är i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Tror att objektets ID-nummer måste vara lägre i GTA3 eftersom det är mycket mindre antal objekt i GTA3 än vad det är i VC. Lägre gör inget.. Isf ska det vara mer.. Jag har haft inne massa objekt samtidigt i VC och då ändrar man bara nummret till ett upp hela tiden.. Så det man måste göra är väl att kolla hur många objekt som finns i gta3 då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Men om vi säger att det är 3000 objekt i GTA3. Kan man då hoppa över några nummer och ge sitt nya objekt nr 3056? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag kan inte få modellerna att bli *solida* med andra ord: man går rätt igenom dem =S vill ju bygga en bro men man åker ju rätt igenom och ner i vattnet >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hört talas om collision filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag har gjort allt som står i guiden och jag har en col fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 du kan ju testa att göra om allt.. det gjorde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) jag har gjort om allt snart 30ggr -.- har en fet huvudvärk nu, DET VÄGRAR FUNKA >.< Ok jag gjorde en kub i zmod (vilket var svårt nog ) och la in den i gta3, det funkade sedan öppnade jag filen i 3dsmax6 converterade till 3dsmax etc sedan öppnade i zmod igen och la in det i gta3, det funkade men det funkar inte när jag gör en modell i 3dsmax och öppnar med zmod konverterar till DFF sedan lägger in i gta >.< den gillar inte 3dsmax av någon anledning och zmod är user-unfriendly detta är ju förjävligt, har försökt i 2dagar att lära mig zmod men det går ju fan inte >________________< *pissed off* Redigerad 16 augusti, 2004 av CopyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 det funkade men det funkar inte när jag gör en modell i 3dsmax och öppnar med zmod konverterar till DFF sedan lägger in i gta >.< den gillar inte 3dsmax av någon anledning och zmod är user-unfriendly detta är ju förjävligt, har försökt i 2dagar att lära mig zmod men det går ju fan inte >________________< *pissed off* Kan du säga vad som händer också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 svårt att göra en kub i zmod? de var de roligaste jag hört länge hahaahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 vad som hender? o.O; det funkar bara inte <.<; får inge fel meddelande eller nått bara det att jag åker rätt igenom modellen in-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Va fan ska du ha in den i 3DS max för då? det är väll bara att göra det du vill göra i Z-mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zevlix Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) På steg 7 när jag har importerat gta3.img vad ska jag då göra med dff och txd-fil Ska jag trycka på commands och add?? för om jag ska det så står det bara file acces denide sedan så stannar den och bara tänker. Vad ska jag göra Redigerad 12 november, 2004 av Zevlix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PzynroX Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Txd builder och coll maker länkarna funkar inte mer Kan nån lägga upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag har en fråga. ska man skriva samma sak i ide ipl filerna vad man än gjort så om jag har gjort ett hus ska jag skriva som du srivit när du gjort kuben?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts