StellHell Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Om ni vill ändra texturen sen så kan ni göra en ny textur och sen göra en ny .TXD fil.. Sen så tar du bort den gammla i IMGtool och lägger in den nya.. Bild på ändring(Visst är den snygg!!!! ): http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/test.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 omfg Stellhell! Gj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 omfg Stellhell! Gj Hehe, visst är den fin.. latchade lite bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Efter lite utforskning så har jag nu kommit på hur man lägger in massa olika modeller på en o samma gång.. och det funkar!! Screen(4st modeller): http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/scrren.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 *HORROR * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 *HORROR * hehe, jag tycker dom vart fina men färst såg jag bara 3 st sen den 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hm, tror det är nån annan mod men jag frågar iaf.. 8balls bomb shop.. snurrar det huset? det gör det för mig iaf..det FULT UT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 http://www.gtasajten.com/temp/h0h0.jpg Om man har flera objekt (som jag i modellen här ovanför, kub + 2 cylindrar) måste man sätta ihop dom till ett objekt innan man exporterar till DFF. Markera alla objekten så att de blir röda (Select --> All --> Högerklicka). Sedan är det bara att ta Create --> Objects --> UniteSelect och vänsterklicka för att sätta ihop dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hur vet ni egentligen vad t.ex det strandhusets dff fil heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Använd Moo Mapper så ser du vad det heter edit: och nej, jag har ingen aning om vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hur vet ni egentligen vad t.ex det strandhusets dff fil heter? Som sagt så flyttar man bara sakerna till strandhuset.. Själva modellen har inget o göra med strandhuset.. har bara satt grejerna där för att veta vart jag skulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Aha ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hultenius: Kan man rotera modellen i Moo Mapper?? Jag har inte sett det iaf men jag tänkte om du visste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hultenius: Kan man rotera modellen i Moo Mapper?? Jag har inte sett det iaf men jag tänkte om du visste... Japp, det är bara att klicka fram inställningarna för den valda modellen och rotera på X, Y eller Z-axeln. piece of cake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Japp, det är bara att klicka fram inställningarna för den valda modellen och rotera på X, Y eller Z-axeln. piece of cake! Oki, tack så mycker för hjälpen!!! *stell går o moddar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) moo mapper suger! jag fattar inget. fast jag har läst 10000 guider edit: glömte punkter :"> Redigerad 15 augusti, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Moo Mapper är jättelätt jämfört med Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Moo Mapper är jättelätt jämfört med Zmodeler Och ZMODELER är ju ganska lätt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 hehe, lekte lite i moo mapper.. Ändra ID nummret till nått annat så kan det komma upp allt möjligt kul... 535 - Delfin 536 - Haj 537 - Sköldpadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 håller på med rätt så snygga hjul just nu. nästan sånna på eleanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts