Warmedal Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag har fastnat här "Dubbelklicka sedan i listan och använd scrollerhjulet på musen för att zooma in. Om allt har gått bra bör du nu se din modell med texturer." Det kommer inte fram någonting. Det är bara svart. Vad kan det bero på ? Senitel, heter din txd oxh allt "namn" ? hm.. kanske? jag var lite osäker när man skulle fylla i skitet i ide och det.. vad ska man skriva där det står namn i dom filerna? dit problem: du har väl bockat i din ipl fil i listan till höger. till vänster finns en lista till, dubbelklicka på din fil eller vad fan det nu är. och det kommer upp popup rutan som jag har problem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jo, men då jag har kryssat ipl filen, dubbelklickat 2 ggr i listan och zommar så är det ändå svart. I min map i "maps" ligger bara .col filen och bridge.ipl och bridge.nånting. Ska man lägga .txd och .dff där också? Sedan var jag osäker på var man ska skriva in dom där raderna i bridge.ipl och den andra bridge. Jag skrev dom näst längst ner, innan där den gamla låg. Ska man ta bort den gamla sluttagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) 1. byt namn på bridge och ha samma namn på dom som alla andra jävla filer.. 2. ta bort allt annat skit i filen. EDIT: mitt problem är fixat Redigerad 30 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 oh, ok. ska testa det. Tack senitel min soetis! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) nu ska jag bara be till gud och hoppas att spelet inte krashar har det kraschat om den bara loadar halva? okej, antingen säger nån hur man tar bort min kub, eller säger vad som är fel. Redigerad 30 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 har mappat ganska mycket till half-life (cs) och man kan ju säga att det är lite enklare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jag får inte in skiten i IMGtool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 skrivskyddet stellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 skrivskyddet stellan? Ja, klart jag har skrivskyddat när jag har gjort en massa mods.. Nej det är inte det... Det är nått annat.. jävla skit!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 grr.. nu funkar inte moomapper..!! Det är ju bara det kvar!! AAAH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det finns stora brister i guiden... men det förstod jag att det skulle bli... Lite hjälp vid problem: I IPL-filen: "4764, namn, 323.85, -1270, 13.2, 1, 1, 1, 1.27173E-008, 5.2677E-009, 0.382683, 0.92388" Det ska alltså inte stå "namn", det måste ni byta ut... samma sak gäller IDE-filen. Om ni har fått allt att fungera förutom att texturen ser konstig ut i spelet, gör detta i Photoshop: Image --> Rotate Canvas ---> Flip horizontal, och skapa en ny TXD-fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 sedan kan du kanske tillägga att man ska ha samma namn på alla filer, också på t.ex bridge.xxx och den andra bridge.xxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) Jag är den gladaste människan på jorden just nu!!!! Jag fick det att funka!!!!!! Bildbevis(dålig kvadrat men det är ju första gången... ) : http://ninthgate.mine.nu/~StellHell/mapping.gif Redigerad 31 juli, 2003 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 31 juli, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Screenshot min bild =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 dra åt helvete era jävla nördar hultans paradis har gått under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) *nej* Redigerad 31 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Screenshot min bild =) haha.. Ett UFO!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 sluta nu grabbar, det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 har gort ett annat däck liknande object nu.. har en .col fil i min nya mapp. men det blir inte solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts