Arman Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jo... vet någon var man kan hitta ringsignalen för mobiler... Melodin är 'Da Shootaz - Grand Theft Auto'. Jag har letat överallt men jag hittar inte sidan eller koderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 här har du två ringsingnaler, men tror inet det är rätt http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 här har du två ringsingnaler, men tror inet det är rätt http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=3 Vad ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ta kompositör på din mobil och så skriver du in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ta kompositör på din mobil och så skriver du in det. Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 har du en nokia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 har du en nokia? ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hehe! GTA3 Pager var ju skitgrym! Har just ställt in den sopm rignsignak på min mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hehe! GTA3 Pager var ju skitgrym! Har just ställt in den sopm rignsignak på min mobil... Men den är ju fel... låten går inte så... det ska inte vara så ljusa toner i slutet... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Nåja, den är väldigt lik i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 GTA3 Pager va grym, ibland vill man ha Nokia... provade melodin på morsans mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ja det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts