gta 4554 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag hittar inte huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag hittar inte huntern Den står på militärbasen om du har klarat hela "storyline" dvs alla huvuduppdrag, det sista är "Keep your friend close". Eller om du har hittat 100 Hidden Packages så står den på en helekopterplatta nära Ocean View Hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Den står på militärbasen om du har klarat hela "storyline" dvs alla huvuduppdrag, det sista är "Keep your friend close". Eller om du har hittat 100 Hidden Packages så står den på en helekopterplatta nära Ocean View Hotel. Kan man få tag i Huntern när man klarat keep your friends close. eller e jag trög nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) jag har fått för mig att de é så här: Har du bara klarat storyn eller bara hittat 100 paket så står den på militärbasen, har du både klarat storyn och hittat 100 paket står den på helikopterplattan nära Ocean View Hotel. Redigerad 29 juli, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ha klarat Storyn 96HP jaha men då ha ja väl letat dåligt dåå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts