GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Men lite förståelse får man väl ha om nån postar en post för mycket. Är så trött på denna "om ingen annan gör det så är det strikt förbjudet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 man rapporterar posten, och säger att hultan ska deleta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Så onödigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Så nödigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det heter nödvändigt. Om bara alla kunde sköta sig så skulle dessa problem inte infräffa. Tyvärr är ju inte världen perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Det heter nödvändigt. Jag vet... skulle bara få det så likt din post som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Hehe! Titta vad jag hittade... Jag kommer ihåg när Stellis skapade Vardagssnack... och det fanns en tidpunkt då Hultenius hade tänkt låsa den. Det hade ju vart hemskt om han hade gjort det. Nepp, Vardagssnack är och förblir våran mest respekterade topic på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts