Visa Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag tycker att det borde komma en ny vardagssnack med följande regler! @Man kan bara posta var 5:e minut @Inget "perverst" snack @När man har postat så ska man vänta på minst 2 replies innan man postar igen! @Man får bara posta 10 inlägg om dygnet (24tim) @Bara 4 smilisar per post! @Skriv inte "godmorgon" om ni inte ska skriva nåt annat i posten! Den gamla vardagssnack är för spammig! (det är knappast kul med en topic med 10sidor spam) Så jag tycker att det behövs en ny Fräsch! men ingen springer nu och gör en ny vardagssnack! Om Hultan godkänner det så är det han som ska göra det! Obs! reglerna kan ju ändras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Mycket bra, Visa. Men spam count borde vara 10 min och man borde bara kunna posta 5 gånger om dan: Morgon, mitt på dan, eftermiddan, kvällen, natten. Redigerad 29 juli, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 tycker att 5 posts låter lite lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 tycker att 5 posts låter lite lite... ja, faktiskt!.. kanske 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 10 posts om dagen per person i en topic är på tok för mycket, max 2-3 posts räcker tycker jag, det var ungefär så mycket som postades per person och dag innan vardagssnack började spammas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 men om man redan postat sina posts men ändå har en "riktig" kommentar eller svaret på en fråga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det går inte att jämföra "med den gamla goda tiden" (som vissa medlemmar kallar 2002). Det fanns mycket, och jag menar mycket, mindre medlemmar då. Det är självklart att det skrivs mer nu om vi är tvåtusen fler medlemmar. En sak som har förändrats väldigt mycket sedan "forumets barndom" är att många nu är online på forumet i stort sett dygnet runt (iaf väldigt många timmar per dag). Förut var det mer så att man gick in någon timme eller två och sedan loggade man ut för dagen. Det kanske beror på att fler och fler har fått bredband, vad vet jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 hmmm 5 posts om dagen i vardagssnack hade vatt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 4-5 post om man typ ska skriva om sig själv. Men man borde ju få svara på frågor, men om det är en personlig fråga tex om nån frågar mig om nått (brukar vara så i V-snack) så kan man ta det på PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det går inte att jämföra "med den gamla goda tiden" (som vissa medlemmar kallar 2002). Det fanns mycket, och jag menar mycket, mindre medlemmar då. Det är självklart att det skrivs mer nu om vi är tvåtusen fler medlemmar. En sak som har förändrats väldigt mycket sedan "forumets barndom" är att många nu är online på forumet i stort sett dygnet runt (iaf väldigt många timmar per dag). Förut var det mer så att man gick in någon timme eller två och sedan loggade man ut för dagen. Det kanske beror på att fler och fler har fått bredband, vad vet jag?? min anledning är iaf att alla forum jag är medlem på blir jag beroende av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 min anledning är iaf att alla forum jag är medlem på blir jag beroende av Blir också beroende av dom. Men som blakke sa, har man bredband så. Men jag är här mest för alla kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 en anledning till att skapa en ny vardagssnack är att den gamla ofta krånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 för sent nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Den gammla borde få stå kvar som minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 annars kan du be ade att spara alla 544 sidorna i html åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det är väl ganska patetiskt att man ska behöva införa gränser på antal posts m.m bara för att en del inte kan sköta sig. Och det blir risk för ännu mer spam om någon råkar posta en post för mycket utöver sin "dagsranson" och då ska varenda jävel säga till honom även om dom åckså postar för mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 bra visa! jag tycker också att varje post måste ha nån mening, inte, som visa sa, bara innehålla typ ett omorron eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jo, det låter ganska bra. Fast lite jobbigt med reglerna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Jo, det låter ganska bra. Fast lite jobbigt med reglerna där det är ju du som bestämmer reglerna vi tipsar bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 men om det nu blir någon som postar ett meningslöst inlägg, eller för många på en dag, så ska inte resten börja och spamma om att han gjorde det, utan istället kanske skicka ett pm eller inkludera att han har gjort det i EN post, och sen är det inte mer med det, efter den posten behöver ingen annan påpeka det. Sen om man fortsätter att posta meningslösa inlägg kan väl någon säga till hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts