nickee Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag har ett fel på GTA VC. Det flimmrar i bakgrunden efter ca 30 min spelande. De rosa,gula etc markörerna som finns på kartan försvinner så att jag inte kan se vart jag skall åka om jag tar ett uppdrag. Om det är ett grafikfel hur åtgärdar man det då? Finns det något man kan ladda ned för att lösa problemet?. Jag vill ha hjälp för att jag har bara kunnat göra de tre första uppdragen i VC sedan så flimmrar det och jag är tvungen att avbryta. Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Har också haft det problemet, sen fixade det sig men jag vet inte hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Eightball gjorde du någon ändring på datorn som du minns? När allt väl fungerade hände det någon gång igen sedan att det flimmrade? Det är så irriterande att det händer. Vad har du för datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts