Jump to content

Registrera sig...

DaVVo
 Share

Recommended Posts

Hultan... får du pengar om jag registrerar mig eller om jag tjänar pengar... för jag förstår inte vad man ska göra...  :o

Du måste göra uppdrag för att tjäna pengar (jag ser att du inte har gjort dom två första som man måste klara för att bli medlem :lol:).

När du loggar in får du fram massor uppdrag om du scrollar ner. Så här kan ett uppdrag se ut:

I det här uppdraget ska man alltså gå till företaget hemsida (via länken), klicka på "Free Website", klicka på "Secure Signup", skriva i ett formulär och få ett mail. När man fått mailet går man in på den översta länken på bilden här ovan och kollar vad man ska leta efter för att hitta koden som finns i mailet.

Om det står något liknande:

We ___ ___ ____ company on the web!

Så ska man alltså lista ut vilka ord som saknas genom att kolla i mailet för där finns nämligen hela meningen nerskriven någonstans. Ett smart tips är att använda någon slags sökfunktion om du har tillgång till det och söka efter "company on the web!" i mailet. Tillslut hittar du meningen "We are the best company on the web" och listar snart ut att det är "are the best" som är koden. Skriv in den på nitrocklicks sida och klicka på "OK", sen är du klar och har blivit 30-40kr rikare <_<

Nästan alla uppdrag är på detta sätt så har man väl gjort några uppdrag så kan man detta som rinnande vatten sen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor