spelarrolle Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ljudet i vc är ekar, allt låter helt skumt, jag antar att det är spelet som krånglar o inte datorn för alla andra spel funkar som dom ska, nån som vet hur man löser detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det brukar hända för mig också, men efter nån dag eller så var det som inget hade hänt. Om det fortsätter vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Gå till Options --> Audio och mixtra med inställningarna tills det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 mitt vc ekade som in i H**vet*e i början! men det slutade när jag updaterade drivrutinerna till ljudkortet! gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts