Fralla_24 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hej !! Mitt ljud har blivit CP. Det sprakar när jag spelar o lyssnar på music Idag har ljudet blivit CP vad kan vara fel ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Kolla dina drivrutiner om dem är gamla uppdatera annars kan det va fel på ljudkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hej !! Mitt ljud har blivit CP. Det sprakar när jag spelar o lyssnar på music Idag har ljudet blivit CP vad kan vara fel ? :'( du har spräckt högtalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 du har spräckt högtalarna Behöver inte vara det min kompis ljud var så tills han bytte ljudkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Behöver inte vara det min kompis ljud var så tills han bytte ljudkort Men skulle det hänt bara så plörslig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Behöver inte vara det min kompis ljud var så tills han bytte ljudkort han hade ju högtalarna på skärmen och han köpte ny skärm sammtidigt som han bytte ljudkort eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Så blev det för mig när jag uppdaterade XP till ServicePack 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag har inte sprängt högtalarna, Det e något annat, kanske e drivutinerna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts