Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Var kan man få tag på en Tec-9? Finns den att köpa i någon Ammu-Nation, eller finns den utplacerad någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vilken är tec-9 nu igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det är den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ok den finns tyvär inte att köpa någon stan men det är ganska ofta som kriminella i vigilante missionen som har den så om du vill ha den så kan du ju köra det. Obs. Ingram Mac 10 är bättre tycker jag för den kan man springa samtidigt som man skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Obs. Ingram Mac 10 är bättre tycker jag för den kan man springa samtidigt som man skjuter. Det kan man med Tec-9 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag kom på det precis efter jag hade skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) eller finns den utplacerad någonstans? klicka Klicka på items sen weapons, Den markering som är längst i norr på "ön" där man får uppdrag av Avery Carrington är en Tec 9. Den finns bakom husen. Redigerad 29 juli, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Tack Canza 57! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 klicka Klicka på items sen weapons, Den markering som är längst i norr på "ön" där man får uppdrag av Avery Carrington är en Tec 9. Den finns bakom husen. Vilken ö är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 tryck på "klicka" o gör som han skrev men den é på andra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts