Esquina Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hejsan alla glada! Ja tankade hem en R1:a och R6:a som motorcyklar. En som ersatt PJC 600 och en som jag döpte om namnet till Angel. Men nu sitter dom på mc:n där ja ersatte Angel med händerna i luften som en kanin, vart ändrar jag värdena för detta? Sedan så vill jag givetvis ändra namn så det inte står PCJ 600 när man kliver på en riktig Yamaha R1, R6 Någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 skriv lite mer mänskligt så kanske nån person på jorden kan hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 skriv lite mer mänskligt så kanske nån person på jorden kan hjälpa dig... Vaknat på fel sida? Va inte så otrevlig, säg istället vad det är du inte förstår så ska ja se till och hjälpa dina hinder där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 *suck* Håller med Hardparty lite där du kan väl skriva som en vanlig normal människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Någon vänlig själ som kan hjälpa mig? *suck* Håller med Hardparty lite där du kan väl skriva som en vanlig normal människa. Ja men va är det ni behöver hjälp med ??? Säg va det är istället för sucka och bete er som ett gäng kärringar... Redigerad 29 juli, 2003 av Esquina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag tror jag förstår vad du menar, men jag har ingen aning om hur man ska fixa det. (Kan typ inget om modding.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det hur han sitter har jag ingen aning om men prova att ge Angeln alla dom handling värderna som motorcyckeln(pcj600 eller?) har. Namnet ändrar du med GXT Editor i "Main" i "American GXT". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Det hur han sitter har jag ingen aning om men prova att ge Angeln alla dom handling värderna som motorcyckeln(pcj600 eller?) har. Namnet ändrar du med GXT Editor i "Main" i "American GXT". Jo har testat d, funkade dock inte =/ Tackar. Någon som fått vicegxt att fungera? Blir ju bara felmeddelanden... Redigerad 30 juli, 2003 av Esquina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts