Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Någon som vet någon sida/butik där man kan sälja gamla tv-spel och liknande? Jag menar inte sidor som typ Blocket.se eller liknande, utan mer som att sidan/butiken köper grejerna själva mot en summa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hmmm.... Tvspeloteket.se Vet inte om det finns i Stockholm och nedre delen av Sverige... Men det finns i Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Tvspelsbörsen i GBG tror jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Tvspelsbörsen i GBG tror jag också. Ja och den finns i Stockholm också och säkert på fler ställen. Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts