Zane Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jag tänkte sälja några gamla spel spelen är: Heretic || Motocross madness 2 Sonic 3d flickers island Pizza syndikatet Road rash Driver Autobahn raser 2 Sim city 3000 world editon Virtua fighter 2 Micro machines v3 Markoolio ejay 80% har snygga orginal kartonger med manual om jag bor i sthml vilken affär ska jag då gå till? vilken är bäst typ? och vad tror ni jag får för dom spelen isåfall? tacksam för svar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 åk till gameshop i solna... dom ger typ 150 för gamla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hmm kan du ge exsakt adress ? eller hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hmm kan du ge exsakt adress ? eller hemsida Den ligger i solna centrum. Skribb: Bor du nära solna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 huh solna tar man pendeltåg dit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 huh solna tar man pendeltåg dit eller? Ja eller bil. Eller flyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag har några spel som jag vill byta/sälja hur gör jag då? Om du har köpt spelet hos oss och vill byta: När vi byter spel är det begagnat mot begagnat, ett mot ett inom samma format, märkta med våra klistermärken, för dagens begagnade pris minus 50 kr . Om spelet inte kommer ifrån oss och vill byta: Om spelet inte är köpt hos oss är det, begagnat mot begagnat, ett mot ett inom samma format, för dagens begagnade pris minus 100 kr. Det går givetvis att sälja, byta mot nytt, byta flera mot ett osv. Klicka på länken kontakta oss, så värderar vi spelen åt dig. va får man bara byta till gamla spel då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 va får man bara byta till gamla spel då eller? Jag tror inte man får byta mot nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 arghh vem vill ha gamla till gamla huh? game i farsta tex ger ju ut pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 nä jag går till hederliga webbhallen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 köper dom spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vad gör man på spelet pizza synikatet ? Låter skojigt iallafall Skribb: Det borde dom väl göra eftersom dom har några begagnade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 nä jag går till hederliga webbhallen istället Webhallen rekommenderar jag otroligt mycket... http://www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ja det köper dom nog hoppas jag iallafall dom tar inte emot gba spel men det gör ju game och game tar ju inte pc spel så men vad tror ni att jag får för den bunten av spel typ? huh jag skulle vilja ha en gp32 med är nog lite väl mycket begärt typ om man inte får lägga till pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 köp inte det där pizza spelet, det suger vad jag har hört Det går givetvis att sälja, byta mot nytt, byta flera mot ett osv. Klicka på länken kontakta oss, så värderar vi spelen åt dig. Läs detta så ser du att man kan sälja, byta mot nytt osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Pizza spelet äger ju Hur mycket ska du ha för det Ade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 va hurg ska jag skicka det med posten allvarligt vad tror ni jag ska ta i pris för att inte bli lurad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 En 10:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 böjhhööööll det tog mig 3 timmar att leta upp webhallens nya plats för att få veta att dom inte tar begagnade pc spel så jag åkte med den försenade tunnelbannan till fridhemsplan och till game och likadant där sen åkte jag hem med en ännu mer försenad tunnelbana ähh jag får sälja skräpet på blocket.se där kan jag lura kunderna istället för att bli lurad av affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 fina gamla spel du har. Annonsera på annonsdirekt.se genom länken på formet istället så gynnar du ju gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts