kyckling Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag blir galen på detta förbenade eko jag får så fort jag startar GTA VC och det sitter kvar tills jag startar om dator. Ngn som vet hur jag ska åtgärda detta? Jag har XP pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 använder du nåt program som heter Santa Cruz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag blir galen på detta förbenade eko jag får så fort jag startar GTA VC och det sitter kvar tills jag startar om dator. Ngn som vet hur jag ska åtgärda detta? Jag har XP pro. samma problem för mig... men jag har ett program som jag restorar ljudkortsinställningarna med, då blir det normalt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Samma problem för mig, speciellt när det hänger sig. Det fixar sig om man ställer om ljudinställningarna i VC till "More then 2 speakers" och ställer tillbaka igen och tvärtom om man redan har dom inställda på "More then 2 speakers". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta 4554 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 <span style='font-family:Courier'></span> Försök att få in mer text i posterna, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts