minigun Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 gör det det? har haft det till gta1 iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Till vilket spel? Till GTA3 och VC finns på GTA3.net tror jag. Redigerad 28 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 dom är tyvärr på tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 dom är tyvärr på tyska use this in the sida with tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) use this in the sida with tyska jag menar att moddarna är på tyska man måste ha tyska i vc för att riktiga bilnamnen ska funka Redigerad 29 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 okej, ingen engelska? förresten glömde säga att jag menade till gta vc.. då får jag väl försöka göra det själv då. men problemet är att jag inte vet vad alla bilar heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) okej, ingen engelska? förresten glömde säga att jag menade till gta vc.. då får jag väl försöka göra det själv då. men problemet är att jag inte vet vad alla bilar heter. Står det inte där man laddar ner, eller i nån readme vilka bilar som ersätts och av vilka dom gör det? Redigerad 30 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 okej, ingen engelska? förresten glömde säga att jag menade till gta vc.. då får jag väl försöka göra det själv då. men problemet är att jag inte vet vad alla bilar heter. problemet är att inte bilarna finns i verkligheten dom har bara tatt bilar som ser hyffsat lika ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 problemet är att inte bilarna finns i verkligheten dom har bara tatt bilar som ser hyffsat lika ut det är väl visst riktiga bilar i gta vc..bara att de har andra namn?! själv så har jag sett en sabre cab på riktigt, men jag vet inte vad det är för bil egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 dom har härmat bilar som finns i verkligheten, men dom är inte exakt lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 då är det väl bara att sätta igång och modda om alla bilarna så dom ser ut som riktiga *lol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 det är väl visst riktiga bilar i gta vc..bara att de har andra namn?! själv så har jag sett en sabre cab på riktigt, men jag vet inte vad det är för bil egentligen. Jag är ganska säker på att det är en Buick le sabre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 å de står en "virgo" exakt likadan som i spelet ute hoss mig till salu (inte ja som säljer den, en kille som har ställt bilen utomhus me en skylt "till salu") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts