Marquis Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 När kommer alla bidrag upp på sajten? Har väl gått en vecka snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 det börjar bli dags nu..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Den 31:a tror jag. Kanske den 30:e, nått kan ju alltid gå snett när det gäller servrar. Kom ihåg att det bara är det vinnande bidraget som hostas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 vad då bidrag vad snackar ni om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 vad då bidrag vad snackar ni om VC filmtävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Den 31:a tror jag. Kanske den 30:e, nått kan ju alltid gå snett när det gäller servrar. Kom ihåg att det bara är det vinnande bidraget som hostas. jag trodde att det skulle läggas ut minst 5st ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag trodde du skulle lägga ut de 3 bästa filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag trodde att det skulle läggas ut minst 5st ? Det kommer senare, om yterliggare 1-2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts