MP5 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Lite synd bara att trådarna för de äldre GTA-spelen gömts undan, jag tror dom kommer tappa besökare nu. Dom har väl inga besökare ändå. Eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Grand theft auto: Vice City och Grand theft auto 3 låter lite för långt varför inte GTA: Vice city och GTA 3 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 njaa... gta och gta2 å london blir nästan lite utanför..tråkigt. för det kan hända att jag spelar dom än idag. men å andra sidan är det skönt med lite förändring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 njaa... gta och gta2 å london blir nästan lite utanför..tråkigt. för det kan hända att jag spelar dom än idag. men å andra sidan är det skönt med lite förändring. tycker ja me...fan va gött me lite förändring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Lite synd bara att trådarna för de äldre GTA-spelen gömts undan, jag tror dom kommer tappa besökare nu. dom har väl aldrig haft besökare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 dom har väl aldrig haft besökare? hittills tycker jag iaf att det skrivits på lika duktigt i dem som innan ändringen, så det är nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts