Hultenius Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag har möblerat om lite bland GTA-forumen. Nu kommer det säkert en hel del konservativa röster men det här är något ni får leva med, det är inget jag tänker ändra tillbaka. Men pusta inte ut än, jag har nämligen fler möbleringar på gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hultan, det vart fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Lät ju bra. Jag ska klaga ändå. Klaga, klaga, klaga. Jag menar, forumet har ju vart utan förändringar i över ett år. (Ja nästan utan förändringar) Och den nya ordningen är ju inte direkt bättre. Det är bara krångligt om man ska in i GTA/GTA2/GTA london-forumen. Typiskt mig, jag bara klagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jag tycker att äldst ska vara först.. som förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 det var väll bra?...efter så man inte snackar så mycket om gta 1 och 2...så kan väll det ligga så där? bra hultan nu brjar det hända saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 håller med, inte bra. Men i längden blir det bra, då man har vant sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 vad ska ändras mer? men det är säkert bra men nu känns det fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Vad fyller det egentligen för funktion att trycka ihop dom? Jag tycker det ser konstigt ut men det spelar inte nån roll för mig. Redigerad 28 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Klart det känns fel, människan fungerar så, rädd för förändringar, även om det blir bättre. En ny besökare skulle se det hela på ett annat sätt. Dessutom borde VC självklart vara längs upp eftersom det används mest och inte tvärtom. Det hela är en vanesak, ni kommer att lära er med tiden och om några dagar/veckor kommer ni aldrig vilja byta tillbaks igen, så fungerar människan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Men jag är inte en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Klart det känns fel, människan fungerar så, rädd för förändringar, även om det blir bättre. En ny besökare skulle se det hela på ett annat sätt. Dessutom borde VC självklart vara längs upp eftersom det används mest och inte tvärtom. Det hela är en vanesak, ni kommer att lära er med tiden och om några dagar/veckor kommer ni aldrig vilja byta tillbaks igen, så fungerar människan du borde börja jobba som läkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Klart det känns fel, människan fungerar så, rädd för förändringar, även om det blir bättre. En ny besökare skulle se det hela på ett annat sätt. Dessutom borde VC självklart vara längs upp eftersom det används mest och inte tvärtom. Det hela är en vanesak, ni kommer att lära er med tiden och om några dagar/veckor kommer ni aldrig vilja byta tillbaks igen, så fungerar människan det stämmer mycket bra in på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag gillar den nya "möbleringen" var bättre än den förra! Bra gjort Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ja me! det e kanske för att jag aldrig brukar vara inne på gta forumen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Rätt bra doktor Hultan (tänker på Joey's post) Fast det ser lite ovant ut nu, men det är ju som du sa att man kommer vänja sig Redigerad 28 juli, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Men jag är inte en människa Inte du heller...är du månne vampyr?..tillämpningen av denna ommöblering skadar den centrala kärnan av forumet och besökarna blir lidande!!!(Lär mig prata som min kompis!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 allt detta medicinska prat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Inte du heller...är du månne vampyr?..tillämpningen av denna ommöblering skadar den centrala kärnan av forumet och besökarna blir lidande!!!(Lär mig prata som min kompis!!!) Jag kunde inte formulerat det bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Lite synd bara att trådarna för de äldre GTA-spelen gömts undan, jag tror dom kommer tappa besökare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts