Pain To ThE MaX Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 mmm....ja har den kabeln. jag kan skicka bilder från datorn till telefonen men inte tvärtom. Någon som??? Vilka program behöver jag? Vart kan jag ladda ner de ifrån? Hur skickar jag spel som jag har laddat ner till datorn till mobilen? Behöver verkligen hjälp.... tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jag har för mig att det var nån bugg med detdär att det inte gick att skicka från telefonen till datorn med kabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag har för mig att det var nån bugg med detdär att det inte gick att skicka från telefonen till datorn med kabel Va? Det visste jag inte. Jag kan skicka min telefonbok m.m. til datorn men inte bilderna. finns det nått annat sätt att göra det på? bluetoth t.ex. hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 man kan skicka med både ir och bluetoth också... vet ej vad en ir/bt adapter till pc kan kosta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 man kan skicka med både ir och bluetoth också... vet ej vad en ir/bt adapter till pc kan kosta Hur brukar du göra? eller skickar du inte bilderna till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts