ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Det har kommit en ny Half-Life mod som heter MonkeyStrike! Det finns 3 speltyper: ms - Deathmatc, Döda alla andra! ctb - Capiture The Banana fs - Samla frukter och ta till ditt läger OBS!! Fienden kan "sno" frukter från ditt läger! Det finns inte så många banor än men jag tror det är på gång! Dom har hållt på sen 2001 så det är ingen "skit-modd" Filen är på 41mb det tog 2 timmar att ladda med 64Kbit/s (ISDN) Screens: http://dynamic4.gamespy.com/~monkeystrike/ingame/2.jpg http://dynamic4.gamespy.com/~monkeystrike/ingame/3.jpg http://dynamic4.gamespy.com/~monkeystrike/ingame/4.jpg http://dynamic4.gamespy.com/~monkeystrike/ingame/5.jpg http://dynamic4.gamespy.com/~monkeystrike/ingame/6.jpg http://dynamic4.gamespy.com/~monkeystrike/ingame/7.jpg Download: 1.0 FULL: Extreme-Players.De MikeMTH.De Hawk 1.0 - 1.1 UPGRADE: BlueYonder.co.uk Jolt.co.uk GamersHell.com Hoppas ni får kul med MonkeyStrike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 *tankar* ska vi lira sen (om jag får igång det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 *tankar* ska vi lira sen (om jag får igång det?) Sir, Yes Sir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Verkar skoj, men jag har inte half-life installerat (in fact så är skivan så repig så det inte går att installera ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag tycker det ser lite töntigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Verkar skoj, men jag har inte half-life installerat (in fact så är skivan så repig så det inte går att installera ) Du kan ju prova att ladda Half-Life: Uplink (DEMO) och prova om man kan köra mods på det? GTA3_freak: Det är bara roligt Redigerad 28 juli, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 det funkade inte med steam, så jag måste instalera hl först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Ska spela nu... Finns på svenska "All Seeing Eye-Servrar" Just nu på: 213.113.185.185:27015 PS. Heter ZalCiNoWa Redigerad 28 juli, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jag hittar bara en server på eye med 2 spelare på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 *tankar* ska vi lira sen (om jag får igång det?) jag vill plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 asså det är en skit mod den är tråkigare än ricochet jag spelade 2min sen tog jag bort det säger bara "ladda inte ner det är skit" ok alla gillar inte samma saker ladda ner det om ni vill men jag gillar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 asså det är en skit mod den är tråkigare än ricochet jag spelade 2min sen tog jag bort det säger bara "ladda inte ner det är skit" ok alla gillar inte samma saker ladda ner det om ni vill men jag gillar det inte ricochet som är så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hur får man bort alla vapnen som är på skärmen när man just blivit född(Spawn eller respawn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hur får man bort alla vapnen som är på skärmen när man just blivit född(Spawn eller respawn). eehh??? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jo jag kan gärna vara med att prova nångång heter alltid Ade överallt kom ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 luktar för mycket lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 luktar för mycket lunar va? vem var när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 leta dålig grafik om de har hållit på sen 2001, men det kanske är spelkänslan som gäller i MS , aja, man kan ju inte be om allt i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det är just sånna där modifikationer till Half-Life som stör mig. Half-Life är ett spel där man inte är apor med trästockar.. (Eller vad det nu är.) Nåja.. Kan nån berätta för mig vad som är så kul med den där modifikationen? Jag har inte fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) leta dålig grafik om de har hållit på sen 2001, men det kanske är spelkänslan som gäller i MS , aja, man kan ju inte be om allt i världen HL-motorn har ju sina begränsningar Dark Supplicant: Jag skiter fullständigt i att det stör dig, så länge mod:en e bra så skiter jag fullständigt i vad du tycker Redigerad 29 juli, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts