Everest Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Har klarat sista uppdraget och har lite grejer kvar innan 100%.. bl.a Vigilante...och bilden går ju sönder efter några lvls...om man inte är nära en polis station så hittar man ju ingen ny...och Game Over....nån som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Bakom polisstationen i Little Haiti (stationen ligger vid den stora vägen som sträcker sig från downtown till hamnen) så finns det en cheetah polisbil som privatsnutarna använder. Ta den så kan du åka och respraya när det behövs. Går även att skaffa tre polisstjärnor så privatsnutarna kommer och ta deras bil ju.. Sen kan man ju alltid använda Rhino, men den är ju ganska sölig och det är stor chans att man blir busted.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Du kan anväda fbi bilen som står i gränden brevid pizzerian i downtown. Eller om du vill bli snuskigt rik på köpet så tar du huntern vid militär lägret. Ta polis kläderna så försöker inte militärerna döda dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ta en tank..det är bäst ( enligt mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Var hittar man en tank....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Var hittar man en tank....? antingen hittar manm 80 hidden packages eller så skaffar man 6 stjärnor och snor arméns tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Var finns den om man har 80? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 militärbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Du kan anväda fbi bilen som står i gränden brevid pizzerian i downtown. Eller om du vill bli snuskigt rik på köpet så tar du huntern vid militär lägret. Ta polis kläderna så försöker inte militärerna döda dig. vad är det för sorts fbi bil ranger eller washington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
satyr Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 antingen hittar manm 80 hidden packages 90 hidden package Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 90 hidden package 8an och 9an är nästan på samm ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 washington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag använder hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) Klarade det nu...körde med Cheetah....jag körde om mina "offer" och skaffade lite försprång...sen gick jag ur bilen och vänta på att dom ska komma ikapp....när dom kom...pepprade jag med minigun...sen vare bara å dra te Pay n´Spray.. Redigerad 30 juli, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 okej du klarade det..men det säkraste är att ta mitt favoritvapen (typ 5000ammo) och ta en polisbil, köra framför bovarna ( ) kliva ut skjuta sönder bilen/bilarna till det att du klarat det...enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag körde med minigun och skjöt sönder bilarna utanför min bil bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag använde rhinon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Det var ju så jag gjorde... Fast när dom har motorcykel e det ju så lätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts