Star Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) Jag vet inte om nån annan har hittat dä här, men väggen på bilden kan man gå igenom! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Nybugg.JPG Redigerad 28 juli, 2003 av Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Men det finns inget speciellt kul innuti, det är sjukhuset va.. Man kan komma in i med motorcykel på ett annat ställe också, om man lyckas hoppa med den så man hamnar på air conditionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag vet inte om nån annan har hittat dä här, men väggen på bilden kan man gå igenom! Kom in där av misstag en gång, körde en hoj och sen blev jag prejad av en polis och flög in där, trodde att det inte skulle funka igen så jag brydde mig inte om att kolla :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag åkte igenom en vägg med en PCJ förut, det konstiga var att det var möblerat där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 det är väl ingen bugg. det är väl en av vice city´s "secrets".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 det är väl ingen bugg. det är väl en av vice city´s "secrets".. Jo, det är klart att det är en bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 eller så var det bara ett helt vanligt clipping problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts