Absurd Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hur ändrar man namnen på bilarna ? hittade inte nån annan topic om det här, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ladda ner ViceGXT och ändra bilarnas namn i nyckeln "MAIN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ladda ner ViceGXT och ändra bilarnas namn i nyckeln "MAIN" *tackar och bugar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag fattar inte hur man använder Vice GXT!! Kan nån hjälpa mig!?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) använd gta texter istället (:!!! EDIT: Som går att ladda ner här! Redigerad 19 augusti, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 använd gta texter istället (:!!! EDIT: Som går att ladda ner här! Finns den inte som en zip fil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Finns den inte som en zip fil?? Fixade det. Ladda ner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Visst ska man öppna American.gxt?? Då jag har valt den så laddar den bara det händer inget!!?? Vad är fel? Skrivskyddet har jag tagit bort så det kan inte vara det....... EDIT: Tack för Zippen Redigerad 19 augusti, 2003 av Dimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Startar du programmet och tar Open/Öffnen-->American.gxt? Redigerad 19 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Dubbelklicka och vänta en stund. Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Då är det fortfarande ett timglas som muspekare! Först får jag ett meddelande då jag har laddat american.gxt såhär: Gefunden: TKEYIr erwartet:MAIN Redigerad 19 augusti, 2003 av Dimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Switcha till engelska på flagg-knappen så man fattar vad det står. Redigerad 19 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag har gjort det men det kommer upp samma meddelande på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Aj då, men vad jag har fattat det som så verkar det vara nåt fel i MAIN. Är du säker på att du har stavat rätt på felmedelandet du skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 japp fast I ska ha en ` över sig i första raden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Då är det fortfarande ett timglas som muspekare! Först får jag ett meddelande då jag har laddat american.gxt såhär: Gefunden: TKEYIr erwartet:MAIN Jag får samma sak jag o vet inte vad jag ska göra!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) Jag kan ju testa med ViceGTX! Redigerad 20 augusti, 2003 av Dimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts