bobb0 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 om man kan göra ett sånt här skin borde man kunna göra ett skin med motorcykelhjälm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 om man kan göra ett sånt här skin borde man kunna göra ett skin med motorcykelhjälm. hehe cool skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 om man kan göra ett sånt här skin borde man kunna göra ett skin med motorcykelhjälm. det där är en modell, (och skin då) det är kart att det går att göra en mc hjälm! men, man måste ha på den hela tiden och hjälmen kommer sticka upp igenom taket på de festa bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 är det ingen som kan göra en mc hjälm då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 kanske jag.. kan testa..lovar inge men!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag håller/höll på med en fast vet inte om jag orkar göra klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 kan du berätta hur du gör!!dee funka ej riktigt för mig..ja får ej in modellen i zmodeler..bilar älungt men ej människor / landskap!!PM:a mig svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Nej jag fuskar. Jag använder en redan färdig modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 vad? gör du om en modell som en annan har gjort ?..men om du inte vill gö mer på denså kan du ju skicka skiten till mig så kan ja försöka gö klart den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Nej en som redan finns i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 De gör jag med..med de går ej för mig att lägga in den i z-modeler.. hur gör du.? vilken version har du etc etc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ok jag får error när jag impotrerar in i Zmodeler och så stängs det ner. Jag har den nyaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 samma för mig.. 'z-modeler har utfört en förbjuden åtgärd och måste nu avslutas!'..sen ba stängs de ner.. men hur kunde du ha börjat på en modell då ? om du ej får in modellen i Z-modeler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 samma för mig.. 'z-modeler har utfört en förbjuden åtgärd och måste nu avslutas!'..sen ba stängs de ner.. men hur kunde du ha börjat på en modell då ? om du ej får in modellen i Z-modeler ? Jag tog ut den ut GTA3.img men har inte ändrat nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag fick inte till min när jag försökte... Jag gjorde pinoccio näsa på Tommy, men när jag startade VC så hängde det sig... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Oki.men StellHell..Hur fick du in skiten i z modeler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts