anders2 Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Krånglar gtasajtens server väldigt mycket idag eller är det bara min dator. Gtasajten fungerade inte mellan tidslagen kl. 7:50 - 8:30, ca. 16:30 - ? på eftermiddagen, 17:50 - 18:15. Det är dessa tidslag som jag upptäckt att gtasajten varit ut funktion det har bara kommit upp "Sidan kan inte visas". Det är bara denna sidan + www.epsab.com (gtasajtens webhotell) alla andra sidor som jag provat att gå in på fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Jo jag såg det. Eftersom att forumet och allt annat fungerade så uppgraderade de antagligen ett extrapaket till Apache (med bland annat ASP-stöd). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jo jag såg det. Eftersom att forumet och allt annat fungerade så uppgraderade de antagligen ett extrapaket till Apache (med bland annat ASP-stöd). Fattar ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Fattar ingenting... Fattar hälften........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 hmm jag tror jag fattar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts