Gurgel Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) märkte skuggan nu ska ta bort o skaffa snyggare färg. mne ja kommer inte på nån bra fär om man typ tar svart blire så en färgit.?? va ska ja ta?? edit klart http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/hoghus.gif snyggare? Redigerad 3 augusti, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 samma som i PS... Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur gör man då? vad menar du? i PS,PSP eller Paint? PS,PSP: håll i shift eller ctrl Paint: måll i musknappen så enkelt e det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) jag har gjort en Polis Station Redigerad 4 augusti, 2003 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag får väl ta och lägga ihop nu, men jag hade väntat mig en byggnad till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag skulle kunna lägga ihop alla bara ni sickar dom på min msn hotmail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Mitt slott: Bild OBS. BMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Mitt slott: Bild OBS. BMP blev ganska mycket fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 blev ganska mycket fel där vet det är bara en beta inser jag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 vet det är bara en beta inser jag nu även om det är en beta bör du iallafall gjort hela 'grunden' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 även om det är en beta bör du iallafall gjort hela 'grunden' men varför det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 men varför det för att man brukar göra det först... nog snackat om detta, tillbaka till ämnet helt och hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nån måste väl hålla på med nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 asså e det där verkligen kul..?? rita som fotbollsplaner och kontor och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 asså e det där verkligen kul..?? rita som fotbollsplaner och kontor och sånt Det e kul att göra när man inte komemr på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts