Dusse Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Även om det är in första bild är den fel. Den är platt, skuggan är fel på två sätt m.m....Dessutom påpekade jag bara det, så du måste inte ta till med en svärord, även om det var censurerat. Jag tror inte någon orkar göra om det heller. Och om någon nu skulle vilja det är det ändå inte riktigt DU som gjort den skuggan ska vara så!! det bestämer inte du!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) skuggan ska vara så!! det bestämer inte du!! jo, för alla skuggor ka vara likadana, och den ska vara åt andra hållet om det ska passa in Redigerad 23 augusti, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jo, det gör jag Hur skulle det se ut om alla skuggor i verkliga livet såg olika ut? Dessutom är skuggan inte formad som huset, jag kan leta upp några till fel, om du vill? oki jag sk försöka fixa dom (alla får komma med fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 bara en? () jag kommer med 1-3 nya imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 bara en? () jag kommer med 1-3 nya imorrn... släpper alla på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 http://ninthgate.mine.nu/~Umberto/Pixelcity/clubws.gif Här kommer en nattklubb... Inspirationskälla:Malibu Club, Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 SNYGGO! det e bara en sak! ( ) baksidan på bilen! den går \ så.. den ska gå så /... hehe.. fattar du? (jäääätte bra förklaring) ps/ byggnaderna kommer ej idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 SNYGGO! det e bara en sak! ( ) baksidan på bilen! den går \ så.. den ska gå så /... hehe.. fattar du? (jäääätte bra förklaring) ps/ byggnaderna kommer ej idag.. varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 varför inte? e lat! orkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ähh Jag tror jag ska klippa ihop dem när jag har satt mig vid rätt dator, sitter nu vid morsans. Men du har iaf rätt om Umbertos byggnad, GiZ. @ Umberto: Jag kan kanske fixa baksidan om du vill? Ja! Gör det! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Uppdatering snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Asså jag kan säkert knåpa ihop nått.. vi får väll se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Mitt bidrag; jag vet att det är bmp men den är inte så stor så.. hoppas det duger. Mitt bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 det hoppas vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts