Umberto Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jaha, men dem blir så fula med spreyburken, jag kan göra några åt dig om du vill? Tack skall du ha, men det ordnar sig nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pizzeria2.gif Så då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 L337!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Helt okej.... Här kommer en fundering på hur grunden, kanske ska det vara som på GiZ´s bro, jag är inte säker.... Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...lategrass2o.gif Det är en verkligt tidig beta, jag har inte ens opacitet på vattnet Kommentarer? min! MIN! använd min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 stängslet ser lite mysko ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 stängslet ser lite mysko ut.. Eh? Ok... Men jag såg såna idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Eh? Ok... Men jag såg såna idag oh nu ser jag vad som va felet! det va IE som gjorde bilden mindre så att den cpade sig! ändrar mig.. det ser bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 oh nu ser jag vad som va felet! det va IE som gjorde bilden mindre så att den cpade sig! ändrar mig.. det ser bra ut! Jo jag såg nu hur det blev "Ruttna bananer editon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Ska det uppdateras nån gång eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Ny byggnad! Guns N' Ammo Lite hastigt gjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/pixelbutik1_kopiera.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 mitt slott gjorde den för ett tag sen (iaf innan sommarlovet) Slott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 mitt slott gjorde den för ett tag sen (iaf innan sommarlovet) Slott Inte Pixelart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Det är ju platt om jag inte är blind.... det är min först bild så **** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 det är min först bild så **** Jo men bara för att det är första behöver den inte vara platt. Du kunde ju ha kollat på hur vi andra gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jo men bara för att det är första behöver den inte vara platt. Du kunde ju ha kollat på hur vi andra gör! men årka fixa det kan ni göra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts