Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag försökte mig på pixling nu och det var inte så svårt. Men mitt paint vill bara måla svart/vita färger pga förgrundfärgerna Ska försöka mig på att ändra lite, men säg till om du vet ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 du har du sparat ''grundbilden'' och sen öppnat den! det går inte! du får kopiera den från forumet och klistra in den i paint! sen kan du spara den på hdd men INTE som .gif! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) vet, märkte det sedan. Hehe, denna gjorde jag på nån minut, för skoj skull. Bättre om ni säger vad man ska göra och vad staden ska ha. http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtadownload/uploads/minpixel2.GIF nu har vi 3 sjukhus *notera: Det är massa skit på bilden, arbets pluppar och sånt, plus lite skräp till höger. *edit: Varför inte som Gif ? Det funkade fint... *edit2: Bilden är inte klar! Redigerad 12 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag försökte mig på pixling nu och det var inte så svårt. Men mitt paint vill bara måla svart/vita färger pga förgrundfärgerna Ska försöka mig på att ändra lite, men säg till om du vet ... dubbelklicka på någon av färgerna så kan du välja valfri färg som du ersätter med den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 @ vigge: funkar inte @ joakimnestor: det blir fel färg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) va? Ser du inte bildens rätta färger?? Eller fel "pixel" färger ? Redigerad 12 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 om du jämnför ''betong'' färgen mellan din bild och grunden så får du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 fattar ändå inte, tycker det ser bra ut. Det kan väll inte bli "fel" ? Alla andras bilder ser likadana ut nästan...så jag är lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det blir en liten nyans skillnad!!!! det bli bara jobbigt för kubanen om han ska ändra allas bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jaha du menar då, men jag jobbade inte från nån bild, bara grunden. Ville bara visa vad jag hade gjort, vi har redan 2 sjukhus så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixelhamnmedgata1klarkopiera.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 räcke? för att bilarna inte ska köra ner i vattnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Gizmo, vad menar du är fel på min bild egentligen? fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 räcke? för att bilarna inte ska köra ner i vattnet.. Dom får skylla sig själv (ska fixa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men färgen är ju ljus grå och vägen mörkgrå, eller är det bara jag som ser den rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag undrar om man får använda sprayburken? Sitter här och gör en ny sak nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag tänkte göra några buskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts