AE_Dave Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 KOnstigt att pixel city aldrig dör ut Ska ni sätta ihop det till en jätte storstad sen? Fredrica @ Snyggt Tempel! Om de ska sätta ihop hela till en stad lär ju den bilden vara på 3000*3000 pixels eller nåt sånt. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Vackert, men borde se lite wierd ut, mitt i en stad är det ett tempel! Då vet du hur aten i grekland ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Jag har lagt ner mitt prodjekt.. Det blir för jobbigt i längden.. Nej!!! :'( Du får inte sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Nej!!! :'( Du får inte sluta! Jag har redan slutat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Bra sagt kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Jag har redan slutat.. Vad var det du gjorde? om du inte orkade kanske någon annan kan göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 verkar vara en mindre snäll dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Minst sagt, och jag ljuger inte. Är något konstigt med den, gör mellanrum hela tiden, ibaldn kan den ta ett uppehåll...men det är inte ofta. Men jag har faktiskt börjat på en byggnad, en stor såndan. Blir roligare om någpn annan också gör men... Jag skulle säkert kunna göra något vette fan vad jag ska göra bara visst vore det kul om fler kunde börja rita igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag skulle säkert kunna göra något vette fan vad jag ska göra bara visst vore det kul om fler kunde börja rita igen Jag kan väl börja igen, men allt jag gör ser förjävligt ut jämfört med erat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jag ska nog börja igen... Gjorde en svensk sommarstuga, liten röd med vita knutar... Men det var längesen alla vi höll på å göra nått skojj.. skulle va skojj om alla kunde börja igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) jaaa Postar min trädgård affär, där man då kan köpa flera olika saker till sin trädgård... Redigerad 23 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Postar med solstolen också har fått req på nåra som ville ha...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Någon som skulle kunna komma på något bra tak till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Nu har jag pixlat lite... hade inget annat för mig villan är liiiiite stor aja, skit samma Redigerad 24 maj, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 nice, gör en i PixelCity "san andreas" Denna kommer bli "closed" snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag har gjort en tunnelbane ned gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts